الثلاثاء، أكتوبر 11، 2011

نساء العالم اتحدن وقررن ان لا يقومو باى اعمال فى المنزل وبعد اسبوع تجمعو ليعرفوا النتائج الاضراب فقالت الزوجة الفرنسية “انا قلت لجوزى ميشيل انا مش هعمل حاجة فى البيت الاسبوع دة كلة وقالت : اول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة تالت يوم بدا يغسل ويمسح وقالى انتى بتتعبى اوى يا حبيبتى . وقالت الزوجة الانجليزية  انا قلت لجوزى انا مش هعمل حاجة خالص فى البيت الاسبوع دة اول يوم مشوفتش حاجة تانى يوم بدا يعمل الاكل تالت يوم عشانى وغدانى برة. جت المصرية وقالت انا قلت لابو العيال انا مش هعمل حاجة فى البيت الاسبوع دة وقالت اول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة تالت يوم بدات اشوف شوية بعينى الشمال 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

والله خفت و قلت الجماعة هدول ما عندهم مزح ....

رائد طالب في مدرسة حكومية .  كان كسلان و فاشل .  أهلو نقلوه لمدرسة خاصة . وما عرفوا ان المدرسة هاي مسيحية. بعد شهر جاب رائد ممتاز بكل الم...